Tema: Re: Pasatas u? 43 k?
Autorius: Edo
Data: 2018-05-29 15:58:45
Su Mondeo nuomotu dyzelium 2.0 TDCi ne visai pliku vazinejau. Pajuryje tryniausi, pastoviai rukas, pastoviai dregme, dideli temperaturu skirtumai. Nu bet apynauje masina, o elektra gliucina, kazkas kazkur kondensuojasi - viena ryta is vis uzvest nepavyko, teko boosteri naudot. Viduj salonas prabanga nenustebino, bet vaziuoja minkstai. Biski erzino vibracijos kai sistema nusprendzia, kad per arti kelkrascio vaziuoju. Visu elektronikos nustatymu is tikro neperziurejau, bet test draivas gavosi neblogas vistiek. Vietos salone man rodos Passate daugiau.

--
Free News Reader
http://put.hk