Tema: Re: Pasatas už 43 k€
Autorius: tranzoo
Data: 2018-06-03 13:27:56
On 6/3/2018 10:14, Invertuota panda wrote:

> Kuom tas altrakas ar R taip radikalei prideda gerumo?

altrakas yra su paaukstinta vaziuokle. 2 cm, bet ispuds, kad 20. eRis
principo valyt bilekaip. dar haldeksas veikia puikiai pas abu. ypac
pasiteisina, kai slapia ar sniegas

> Kolega kaip tik savo trimeti golpa pac nieko neverciamas pasikeite i
> oktavija. Reiks paklaust kaip pojuciai.

visu pirma oktavijai negali nusipirkt normaliu sedyniu. su mano 194 tai
uzknisa. dairausi dabar kazkokio kilimelio ant esamos...

dsg dabar 7 begiu - tai veikia kaip pas golfa tik sportiniam rezime. dar
nepripratau.

vienas mazas pliusiukas - mechaninis rankinis, bet jis vietos perdaug
uzima. atpratau jau.

nu ir kad kabliu bagazinej daug gerai.

o daugiau - kiekviena smulkmena blogiau. radija tik viena mobilka
pasikabina, durys atsidaro tik kai rankenele iki galo atlenki,
apsisukimo spindulys didesnis, zalias pasvietimas, klima neveikia -
reikia pastoviai reguliuot...