Tema: Re: Pasatas už 43 k€
Autorius: ostapas
Data: 2018-06-01 22:31:51
Dar Matizas čia kažkaip visai smagiai įsipaišytų šitoj romantiškoj idilėj.

"CodeC"  wrote in message news:pes6sa$ofh$1@trimpas.omnitel.net...

t.y. atAtinkama skoda vaziuoja maloniau. as irgi ta pastebejau. bandziau
superba ir passata nauja. tiksliau superbas net senesnis uz pasata
metais buvo.
nesitikejau, kad pasatas toks barskalas gali buti. gryzes tai vapsie,
atsiprasiau savo fiato, ant kurio uz 'prasta' garso izoliacija burnojau
:) priprates buvau prie lybros tylos viduj. bet pasatas tai sewbas.
superbas visa galva auksciau.