Tema: Re: Pasatas už 43 k€
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2018-05-29 15:59:45
Nesenai buvau kitapus balos ir viesbutis buvo prie pat MB oficialaus
dylerio. Tai pats pastatas nebaisiai didesnis nei pas mus, bet aplink
visa didziule aikstele tiesiog uzkista mersais, ten koks 200-300 ju
sustatyta. https://goo.gl/maps/hLjKmWVSUWL2
Tai va cia suprantu, kad atejai, sakai noriu tokio ir tokio, nuveda prie
jo, sedi, patestdrivini ir perki.

Vazinejant dar maciau lyg Volvo dyleri, tai irgi ju ten privanota
didziule aikstele.