Tema: Re: Pasatas už 43 k€
Autorius: fenix
Data: 2018-06-03 01:37:16
2018.06.02 22:17, tranzoo rašė:

> svirteles tokiapat optsija, kaip ir 28 ir dsg. ir kaunuoja praktiskai
> nieko. ir yra zjb. skodoj truksta.... isvis septynbege gaidys.

tai nx svirteles, jei mano suvokimo koncepte AT deze pati turi junginet
pavaras savo nuoziura. o ten prashokt pro kazkokia fura 2 juostu kelyje
tai as neskaitau kaip vairavimo butinybe. net ir tas pats saabas su savo
archajisku asisin 5AT po 1-2 sekundziu speresnio mynimo persijungia i
piktesni rezima ir pasilieka dar kazkiek laiko, kol nebesmaugi.
tai gryztant prie tos pascios temos - lyginant 1.8tsi ir 2.0tsi (280)
civiliniam vikriam vilniaus vaziavimui D rezime net ir toli grazu ne
pensininko rezimu tai 1.8 atpisa i vienus vartus. vairuoju tikrai ryztingai.