Tema: Re: Pasatas už 43 k€
Autorius: Tomas
Data: 2018-05-30 09:10:46
Brolis turėjo, aiškino, kad labai kieta, nestabili kelyje ir dar kažkas
(pas jį berods 2013 buvo, pirkta nauja jei ką). Pagrindinis pliusas, kad
1,6TDI buvo tikrai labai ekonomiškas.

Žodžiu jei poreikiai minimalūs, nu į maximą batono, tai viskas
ištveriama. Bet jam reikėjo kasdien tolokai į darbą, tai po metų pastatė
ant kaladžių.