Tema: Re: Pasatas už 43 k€
Autorius: tranzoo
Data: 2018-06-03 17:26:24
On 6/3/2018 14:56, Invertuota panda wrote:

> O nx tas vaziuokles aukstinimas? Kad del prastesnes aerodinamikos
> daugiau kuro estu?

jos ir eiga kitokia. darbiniai golfai nors ir su 15 elgiasi kitaip.
issisiubuoja per bangas, sulinio dangciai jauciasi geriau...

oktavijos dar ne kritikuosiu, nes padangos ziemines.

> Jei reikia.

zinok, buvau labai skeptiskas as del to awd. bet atradau laime :) dabar
fdw ciulpia..

> Laimei tu 194cm problema turi toli grazu ne kiekvienas. Netgi ne dauguma
> :) O kuom tos sedynes blogai tiems daugumai kitu?

ju trumpesne apacia, ji apvali kazkokia, nesireguliuoja jos kampas + tik
kai aukstyn zemyn kilnoji. geras man kampas per zemai gaunasi. ir
nugaros islinkimas du slanksteliai virs dubens. cia isvis pravalas. dar
nuvarysiu i skoda, ar nebus sugede...

> Kam pliusas kam minusas. Man aliktrinis labiau patinka.

man irgi. tikkad padriftint neeina. tai skoda matyt kazkiek "sportiskesne"

> Sakai oktaviju rankenos konstrukcijai is esmes kazkuo skiriasi nuo
> golpiniu?

jo. is kitos puses. tikslau golfo stacias ir pagaliukas, o pas skoda
pagaliukas ir stacias. golfo nereik atlenkt iki galo. uztenka poros mm
ir durys atsidaro.

dar atradau niuansa su radija. golfe tik ijungi degima, ir radiaja
groja. oktavijoj reik palaukt minutele, kol pasikraus.