Tema: Re: Pasatas už 43 k€
Autorius: ostapas
Data: 2018-05-30 09:22:38
O kodėl jis išsinert turėtų?
Matyt mes kiek skirtingai suprantam nusidėvėjimą. Galiu lažintis, kad mano
suvaryti stabdžiai geriau atrodė negu tavo lediniai ką tik sutvarkyti.
Gaila fotkių neturiu :(

"CodeC"  wrote in message news:pelfld$jqr$1@trimpas.omnitel.net...

cia tau ju reikia, ne man. kai issiners stabdziu stumoklis nuo kokio
kalno vaziuojant, tai mano EGR'as keliuko per lauko kavine nepadarys.
nu bet tau per kojine darytam neisaiskinsi. tai gal (vel) eik nx.