Tema: Re: Pasatas už 43 k€
Autorius: tranzoo
Data: 2018-06-06 14:31:41
joks cia fanbojizmas. visi gamintojai taip daro su robotais.

manualus skaityt reikia. nera nei vieno automobilio TAU. gal kazkuris
gamintojas ir suprogramins, ar suprogramino pagal 'tavo paniatkes' -
tada galesi fanbojaut. kaip su saab. kuriame man yra tik vienas
patinkantis dalykas - sedyne. daugiau nieko.