Tema: Re: Klausimas apie spyglius kolonkems
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-12 20:58:03
yra normalus audiofilai ir yra save taip isivaizduojantys dalbajobai,
koks esi tu, kurie, reikia pripazinti, gerokai uzterse ir iskreipe
audiofilo varda ir poziuri i ji. todel isgirdus 'audiofilas',
dazniausiai kyla asociacijos su kryptiniais laidais, negaliojancia
fizika, didelem kainom ir kitom nesamonem.
o normalus audiofilai dazniausiai moka lituot, matuot, konstruot ir
diskutuot rislia kalba. taip pat atskiria bybi nuo pirsto. tu viso labo
botanikas-tauzytojas apie tai, ko visiskai nesupranti. is tavo rasliavos
audio tema nera nei vieno logisko ir teisingo sakinio.
tokiem fruktam nedaeina, kad visa ta brieda, kuri jie klauso, perka ir
lygina, kazkas sukonstruoja, ABSOLIUCIAI pagal fizikos desnius,
naudodami prietaisus, realias medziagas, atlikdami matavimus, derinimus.
poto ateina gudriu vadybininku keletas, paraso ka reikia, kad tokie kaip
tu, turetu apie ka svaigti ir uz ka moketi neadekvacius pinigus. nes
tai, ka sukuria inzinieriai, kainuoja centus, salyginai.
kartais inzinieriam net nereikia nieko daryt. vadybininkai paraso, o
'audiofilai' perka. nes tiki. o ne girdi.