Tema: Re: Klausimas apie spyglius kolonkems
Autorius: Sail
Data: 2017-01-11 08:13:30
Na cia jau daug sistemu palyginimo  reikia, kas kainuoja kruva pinigu. Man
jei sistema duoda gera erdvini garsa (ir kaip kazkada kalbejom, tada net
balansas yra nereikalingas, nes kur bebutum garsas tvarkingai girdisi) - to
pilnai uztenka. Ir ta dabar jau turiu.

Ieskot kazko geriau ar tiksliau nematau prasmes, tiksliau santykis
islaidos/malonumo padidejimas butu labai jau zemas.

Dar gal pasieskosiu stiprintuvo is Sony ES linijos, ir tuo manau baigsiu
savo aparaturos keitima.