Tema: Re: Klausimas apie spyglius kolonkems
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-01-12 14:49:07
"eMJei" <mjordanas@gmail.com> wrote in message
news:o57f4u$gnl$1@trimpas.omnitel.net...
> tada vibracijos sutelkiamos ir nudrenuojamos žemyn.

vienas dalyku kuris tikrai nepakenktu, tai stengtis maziau naudoti
literaturinius ir kiekvieno savaip suprantamus, o kartais ir apskritai nieko
nereiskiancius issireiskimus. toks dalykas kaip fizika ir mokslas  turi
konkrecias savokas kurias visi issimoksline zmones supras vienodai ir be
savu interpretaciju. o tai tuoj su icetomu prieisit iki diskusijos pauksciu
kalba 'apibumbinau spaikus, paskalsejo skambesio ryskumas, nusidrenavo
marmaliacijos, veliau planuoju prasikliunkinti laidus del geresnio
ekspresyvumo"

net nesuprantat kokiuose drumstuose vandenyse murkdotes, is kuriu islipt
praktiskai nesigauna

> as mastau taip, spaikais tu "izemini" vibracijas.

ne mastai, o buri. gal kiekvienas isleiskime po savo naujos fizikos knygele?

> pas mane ant spaiku ir koloneles ir aparaturos stovas. abus jie savo
> vibracijas varo zemyn, i stabilias betonines grindis.

kokiu dar terminu ir neatrastu fizikiniu reiskiniu galiojanciu tik
kolonelems sugalvosim? nes nu matai pacius sudetingiausius fundamentalius
dalykus mokslas istyre ir aprase, bet vat pamirso kad vibracijoms
atsirandancioms isskirtinai is koloneliu, galioja kita fizika

> Galvoju jog tos vibracijas is koloneles, nueje zemyn į grindis i namo
> konstrukcija, negrizta i aparaturos stova, ar nenueina is vienos koloneles
> i kita ir delto, jog mazas pavirsiaus lietimosi plotas - jeigu aparatus
> sudeciau tiesiog ant zemes, jie nuo grindu vienaip ar kitaip vibraciju
> prisirinktu daugiau, plius, patys nedrenuotu zemyn

na ir viena kitai priestaraujancios nesamones, net negebi suprasti ant kiek
susiveles esi, neduota matyt :)

gerai kad visokiems shamanams-daktarams kurie kazka irgi tiesiog "galvoja"
ir tiesiog "susapnuoja" neduoda operuoti pacientu, o tai visi ligoniai kartu
su savo ligomis butu linksmai "nudrenuojami" zemyn, tiesiai po velena