Tema: Re: Klausimas apie spyglius kolonkems
Autorius: Sail
Data: 2017-01-11 14:39:35
Bus dar ir priklausomybe nuo daznio, zemiems cia turetu buti itaka,
aukstiems manau nelabai.

Net kolonkes isdestant manuale rasoma, kad stant arti sienos gali padideti
zemu kiekis, o statant kampe dar labiau.

Jei mano aparatura ir ausys kada  pasieks toki lygi, kad patikesiu, kad tai
galima isgirsti - pabandysiu, ne tiek ten darbo prisukti spyglius.