Tema: Re: Klausimas apie spyglius kolonkems
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-11 22:44:04
tai kaip ji ragaut? kam isvis ragaut? kam ta retorika apie sudeti ir
skaityma? tavo posta vienareiksmiskai reikia suprasti - lempos skiriasi
taip akivaizdziai nuo tranzu, kaip 82% sviestas nuo margarino. viena
uztenka paklausyt, kita paragaut, kad nustatyt, kas yra kas. todel tu
naturaluma, geruma ir tikruma matuoji ausimis. klausimas, kiek jos
patikimos, nes argumentus, kaip suprantu, pardavineji brangiai.
ir jeigu tik 5 kartus is 7 tau sviestas skanesnis uz margarina, tai
reiskia viena esmini dalyka - tu spelioji, ka ir reikia patikrinti.
o jeigu spelioji, reiskia argumentas, kad tavo skonis kalibruotas ir kad
sviestas tikrai skanesnis, yra niekinis. reiskia matuot reikia kazkuo
kitu. nes viena karta 5 ir 7, kita 1 is 10 bus. tad klausimas, ka tu
savo teiginiu norejai pasakyt?
druska su cukrum ragaudamas, esu tikras, 'pataikysi' tiek kartu, kiek
reikes. va tokiam lygyje yra tavo skonio ir ausu patikimumas 'matavimuose'.