Tema: Re: Klausimas apie spyglius kolonkems
Autorius: Sail
Data: 2017-01-11 14:25:02
Garso sklidimas kietuose objektuose isvis atskiras mokslas. Visokios ten
skersines/isilgines bangos ir pan, jei atmintis neapgauna.

Bet taip tiesmukiskai imant - ibetonuok kolonke, ir ji tikrai bus stabili
100% vibraciju prasme, bet garso bangas perduos i perdangas irgi geriausiai.

Pakabink kolonke ant virves, ir garso perdavimas i perdanga eis tik per ora,
t.y. bus pakanamai mazas, bet pati kolonke gali tada vibruoti maksimaliai.
Ir pati kolonke juk turi kazkokius rezonansinius daznius vibracijai.

Su grindu pavyzdziu irgi viskas nera taip tiesmukiskai - trepsek ant parketo
klijuoto prie betono, ir kaimynui manau nebus taip blogai, kaip trepsint ant
lagiu sudetam variante.

Zodziu bbz kaip ten realybej yra. Galu gale gal kada imsiu ir pabandysiu pas
save, kai jau pastatysiu koloneles ir paleisiu grotuva. Speju nelabai
isgirsiu skirtuma, bet nepabandzius neaisku.