Tema: Re: Klausimas apie spyglius kolonkems
Autorius: eMJei
Data: 2017-01-02 22:37:49
2017-01-02 15:16, Sail rašė:
> Mano ausim chorus'o serija pats tas - as nelabai ka daugiau ir isgirsiu.

sitoj serijoje dar focalas nededa rafinuotu , daug informacijos gebanciu
perteikti aukstadazniu. taip pat matyt specialiai atsainiau padaro
filtra, kad irgi pranyktu informacijos. patingi korpusu gamyboje:), vel
praradimas, ir siaip pataupo sen bei ten:)

> Buvau audiogourmet simet, tai bbz, kiek klausiau tai po chorus'o kolonkiu
> jau jokiu stebuklu neisgirdau. Yra gerai grojanciu, bet skirtumas man ne
> toks jau didelis.

Na MUZikos magijos sistemoje, ramiai atsisedes , turetum kazka idomaus
isgirsti, tiesa as buvau 2015... bet jie niekada nesusimauna. Pas vadova
tinkamas poziuris ir supratimas apie gera garsa .