Tema: Re: Klausimas apie spyglius kolonkems
Autorius: eMJei
Data: 2017-01-10 12:33:15
du budai yra, slopinti, arba drenuoti tolyn. spaikais nudrenuojam
vibracija žemyn (jas sugeria dideli kūnai - betono perdangos ir t.t.),
t.y. vibracijos nelieka kolonėlėse. jei vietoj spaikų naudosim
slopintuvus vibracijos liks kolonėlėse. Bandžiau naudoti slopintuvus
tarpe tapr stovelių ir kolonėlių (Vibrapod firmos) - rezultatas buvo
labai prastas.

Bent jau mano sistemoje , vientisas (suvirintas) aparaturos stovas
(http://www.schroers.de/prod_audio.html, 800 EUR) taip pat stovi ant
galingu spaiku, todėl per tris adatos dydžio smaigalius vibracijos per
žemę nekyla iki komponentų. taip pat komponentų vibracijos (CD
mechanizmų ir pan.) puikiai čiuožia žemyn į tą patį betoną.