Tema: Re: Klausimas apie spyglius kolonkems
Autorius: eMJei
Data: 2017-01-03 10:26:47
garso gerėjimo supratimas - garso sistemos komplektavimo procesas -
grieztai inkrementalus procesas. nuejes pas kita megeja i namus ir
isgirdes jo sistema, tu girdi to zmogaus kazkelinta zingsni (zingsnis
kuomet viena komponenta keiti kitu), jam gali buti 30 zingsnis, TAU BUS
PIRMAS. Tas zmogus zino ka muzikoje gavo, kurioj vietoje koki obertona:)
zengdamas kiekviena zingsni. O tu viska klausia kaip pacia pradzia
(tarkim jei nuo tokios sistemos startuotum). Buna kad ka zmogus pasieke,
tau labai patiks, gali buti kad visiskai nuejo ne tuo keliu ir tau
garsas bus ne pats priimtiniausias.

del parodu - ten groja sumestos i kruva sistemos ir yra skirtos daug maz
pirmai pazinciai. sumestos i kruva kuria prasme... kad salonas
atstovauja x y z  stiprintuvus ir q w e koloneles, tuomet jis iš to ka
turi parenka , kad daug maz grotu i tema, nors pvz "ir arkliui aisku"
kad kolonelems q geriausiai tiks ztiprintuvas r , kuri deja atstovauja
kitas salonas:)

todel tavo ausys greiciausiai nera blogos, ir piniginei visgi gali kilti
gresme.