Tema: Re: Klausimas apie spyglius kolonkems
Autorius: Icetom
Data: 2017-01-10 19:50:27
> normali bet  nekosmine aparatura skamba taip, kad konkreciai jauciasi, kur
> kuris muzikantas buvo iraso metu. Gali vos ne pasisveikint.

Bet, kad va čia ir šuo pakastas;). Vienos sistemos sugrūda sceną per daug į
priekį, kitos per daug gale, kažkur "už užuolaidų". O klausant tą
Ayre/Esoteric ir TAD sistemą, viskas labai teisingai susidėlioja: scena
super trimatiška, detali, bet neatrodo, kad tau "spjaudytų" į veidą ;). Va
čia jau man yra etaloninės hi-fi  sistemos pvz. Jos tik minusas - nelabai
draugauja su roku (sunkiu) ar kokiu metalu, bet čia dėl jų įrašų kokybės...

> Ir siaip palaikyciau pati vienu klausimu - tembro bloku gero garso
> nepadarysi. Aparatura arba skamba arba ne. Tik kiekvienam savo riba, kur
> norisi ta garsa tobulinti, ar ir taip gerai kaip yra.

Taip, šioje vietoje visiškai pritariu.