Tema: Re: Klausimas apie spyglius kolonkems
Autorius: eMJei
Data: 2017-01-12 19:28:50
Siek tiek kitip yra. Audiofilijoje, kaip hobyje , kuri megstantys
zmones, operuoja zmones, projektuoja namus, ir t.t. ABSOLIUCIIA VENGTINI
fizikos terminai, o fizikiniai desniai praktiskai privalomai, turi buti
isversti "i zmoniu kalba" BUTENT naudojant literaturinius issireiskimus
- kad tokia spauda, teksta skaitydami - mano mineti chirurgai,
architektai, tt. suprastu apie ka kalba. Fizikos mokslo tiesioginis
ivedimas spaudoje, apskritai vyksta, su labai didele, ir pageidautina,
labai patyrusio ir gero redaktoriaus prieziura. Tai zinoma negalioja
diskusijoms tarp grynu fiziku, kokia ir buvo jusu ideja.