Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: padugne
Data: 2009-12-01 09:19:28
On Tue, 01 Dec 2009 07:39:33 +0200, bullka wrote:

> Na reiškia aš iš tų vartotojųm kur tai neaktualu.

Labai gera diskusija. Pirma paklausi kas blogai, o po to sakai "o man
px". Praktiskai idealus atsakymas i kiekviena argumenta :)

Gerai, kiek prieinamesnis pavyzdelis labai gerai isliustruojantis fortkiu
dvasia. Dirbi sau dirbi, tik staiga bac ir "issoka" pasiulymas perkraut
kompa. Be jokio ispejimo, tiesiog "tarp pirstu". Jei netycia
betaipindamas kazka kitka nepastebesi ir paspausi neteisinga klavisa
skaityk darbas perniek. Cia sistema parasyta zmonems?

> Hmm.. nesusidūriau su tuom. Bet jei tikrai prašo draiverių, o nėra kaip
> įkišti - situacija kiek komiška :) Gal eina CD įdėti prieš tai ištraukus
> Win instaliacinį?

Ne komiska o tipiskai maikrosoftiska. Pagalvojimo "apie zmogu" lygiai
apie nuli. Ir tai ne 3 studentu kromelis, o kontora su neribotais
resursais.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?