Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: KEdas
Data: 2009-11-11 13:11:34
bullka rašė:
> O kad apeiti tą nesąmonę - turi skaityti krūvas forumų, aiškintis kokį
> kitą remote desktop servisą pakurti ir t.t. ir pan.

Tikrai keista, kad reikia perskaityti instrukcijas? O skalbimo mašina
naudojiesi be instrukcijų skaitymo?

> Vienu žodžiu - kur tik dursi su pirštu - krūvos nesąmonių. Tame linux'e
> tik branduolys veikia gerai. Visa kita - per šikną.

Linuksas tik tas branduolys ir tėra. :) Visa kita – distribucijos.

> Galiausiai matau du scenarijus:
> - Lieku pre Linux ir krušuosi. Tačiau auginu vaikus prie Linux, kad jie
> susigaudytų labiau IT, matytų alternatyvas ir pan.
> - Nebegaištu laiko, išleidžiu 500Lt Windowsams ir sėdžiu su visokiom
> filezila, openoffice, ff ir kt. aplikacijomis Windowsuose. Kur tos
> aplikacijos veikia N kartų geriau ir be bajerių.

Visos tavo vardijamos programos, išskyrus wimdausus, yra opensource.

> Taip kad po šio eksperimento dedu riebų minusą opensoursui.

Šiuo atveju minusą gali dėti tik canonical už prastą produktą

> Dar kurį
> laiką pagyvensiu su Ubuntu ir bus matyti.. ar liksiu juo naudotis ar ne.

Namie aš likau, nes žaidimų nežaidžiu, tik internete naršau.