Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: bullka
Data: 2009-11-11 13:21:31
"KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message
news:hde656$2u3$1@trimpas.omnitel.net...

> Tikrai keista, kad reikia perskaityti instrukcijas? O skalbimo mašina
> naudojiesi be instrukcijų skaitymo?

Windowsuose, jei kažką nori padaryti kitaip, nei yra standartiška,
parsisiunti kokį nors setup.exe next next done. Linux'e - na pats žinai.
Abiem atvejais galima rasti atsakymus/instrukcijas internete.

> Linuksas tik tas branduolys ir tėra. :) Visa kita – distribucijos.

:D Na taip. Tame ir blogumas. Sukurtų visi distribucijas rašantys vieną
didelę virtualią kontorą, suorganizuotų normaliai kūrimo procesą ir
finansavimą (kad ir per rėmimus, reklamą ar dar kaip), mokėtų project
lyderiams algas ir pagamintų vieną gerą distribuciją be jokių ten milijono
variacijų.

> Visos tavo vardijamos programos, išskyrus wimdausus, yra opensource.

Tai aš ir sakau: pereinu ant Win ir naudoju opensoursą. Nes Win kaip
platforma yra superinė.. ir pradedu manyti, kad verta tų kelių šimtų litų.
Aš nesiūlau pirkti komercinio softo. Siūlau tik pačią OS (platformą ta
prasme).

> Šiuo atveju minusą gali dėti tik canonical už prastą produktą

Kaip ir bet kokiai kitai kontorai (redhat'ui, noveliui ir t.t.). Nes pas
visus tas pats rezultatas.

> Namie aš likau, nes žaidimų nežaidžiu, tik internete naršau.

Pas mane ta pati situacija. PC reikalingas
internetas+ofisas+torrentai+nuotraukos/redagavimas/peržiūra/archyvavimas.
Visam tam užtenka Linux'o. Tačiau ką daryti su vaiku, kuris netrukus
užsimanys geiminti - nežinau. Bet gal tik į gerą - gal daugiau knygas
skaitys, būrelius lankys.