Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: Tomas
Data: 2009-11-27 10:31:15

"padugne" <padugne@home.lan> parašė naujienų
news:heo1kj$1ds$3@trimpas.omnitel.net...

> Ir tokiu "pokstu" ten kiekvienam stalciuje, galima valandu valandom
> pasakot. Kuo daugiau turi reikalu po windowsu kapotu tuo labiau gerbi
> mazaminkscio zoles ir kokso tiekejus.
>
> Bent jau man tokio bardako nekyla ranka pavadinti "sistema parasyta
> zmonems". Nebent zmones yra "narkomanai ar sizofrenikai" gerai
> besijauciantys tokiame iliuziju pasaulyje kur niekada nezinai ar tai
> realybe ar tau vaidenasi.

Tai čia kitas dalykas. Aš jau senai nutariau nebandyti suvokti windowsų
logikos. Jai nebesipriešinu ir veikiu jos metodais.
Jei windowsų fairevolas trukdo dirbti vietiniame tinkle, išjungiu nafig jį
visai. Ir t.t. ir pan. O jei kiti servisai man nemaišo, tai ir palieku
ramybėj.

Wištos nesu bandęs, jos gudrybių nžn.