Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: Semeone
Data: 2009-11-11 09:51:37
"Sigun" <a@xxx.lt> parašė naujienų
pranešime:hdceqh$boq$1@trimpas.omnitel.net...
> O mane užmušė linux GUI lėtumas ir laptope grįžau prie WinXP.
> Kad ir tas pats open office kol atsidaro gali nueit iki virtuvės paieškot
> ko užkast...

- letumas gaunasi tiems kompams, kuriems nera draiveriu, tuomet naudojama
programine emuliacija ziauriai leta,
o priesingu atveju greitis bent jau Vista lenkia...

- man nepatiko:
a) draiveriu trukumas, savo video plokstei taip ir neradau,
b) programu "ribotumas", video playeris rode tik kai kuriuos *.avi
c) programavimo aplinkos atsilikimas, neradau kas prilygtu VC++ ar bent jau
BORLAND C++ BUILDER..
d) idiegiant kazkaip sugadino Windowsus, kurie buvo kitame fiziniame diske
:)