Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: vaidas100
Data: 2009-11-27 09:44:28
bullka wrote:
> :))

> Na bet faktas, kad didžioji dalis žmonijos sėkmingai naudojausi fortkėmis.
> Kuri aplinka yra žmoniškesnė - be abejo sunku spręsti būnant šališku.
> Kol naudojausi Linux GUI (mano atveju Gnome) - nepastebėjau jokių
> problemų. T.y. intuityviai plius minus viskas yra pasiekiama.
>
> Bet pastebėjau tokias problemas, apie kurias Windows vartotojas net
> nedasigalvotų.
>
> T.y. Ubuntu smigimas, neprognozuotumas, kažką paspaudus niekada negali
> žinoti suveiks ar nesuveiks, pasileis ar nepasileis ir t.t. ir pan.
> [...]

didzioji dalis zmonijos yra nemastanti :)
reklamos ir t.t. aukos :)
turbut net 90% nesupranta kokia OS jie ishvis naudoja :D
90% net nezino kad yra kitos OS :)
ir 90% net turbut nezino kas yra OS :)

ash vertinchiau OS'us taip:

mac os 8.5 (10/10 balu)
mac os X pats nebandziau, bet machiau kaip zmones orgazmo busenoje ja
naudojasi :))))) (kazkodel galvoju, kad 10/10 balu)
win xp man patinka (8/10 balu)
ubuntu 9.10 lygeverte win xp (8/10 balu)
win 7 beveik toks pats geras kaip xp (7/10 balu)
mandriva (7/10 balu)
apie vishtas ner ka kalbet... (2/10 balu)

ubuntu 9.10 nuo ishleidimo dienos dabar sukas ant 2 naminiu kompu
nesakau, kad tai ideali sistema
bet praktishkai vien tik teigiami atsiliepimai
apart kazkokio kreivo wifi draiverio Thinkpadui R61... :)

p.s. o "Viskas tiesiog veikia" chia apie mac os ;)