Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: Nerijus
Data: 2009-11-27 12:31:12
bullka wrote:
> Na aš jau sėkmingai grįžau prie Windows. Tad nebebandysiu kitų OS.
> Vis tik reikia pripažinti, kad patogiau yra dirbti su OS'u, kuris
> parašytas žmonėms. O ne sysadminams :)

	Pacituosiu: "WRONG"
	Geriau yra dirbti su sistema, su kuria jau 10 metu dirbi kiekviena diena.

	Ash dar shiandia atsimenu savo patirta shoka, kai teko pradeti dirbti
ant paprasto makintosho. Perejimas nuo VM, DOS ir panashiu tekstiniu
sistemu (kurias iki tol ir tebuvau mates, o windows buvo naudojami tik
pazhaidimui, nu panashiai kaip Bullka naudoja Linuxa, nieko nesuprantu
kas chia kur, pasileidziu kazka, pabandau, neveikia - ishmetu, ir toliau
naudoju sena gera ir patikima komandine eilute) tikrai buvo zhiauriai
sudetingas. Ten gi komandines eilutes nera apskritai, o viskas daroma
per langus. Pamenu turbut keleta menesiu praejo, kok ishmokome
"teisingai" diskete ish kompo ishimti. O jau koks nepatogus ir "durnas"
pasirode teksto kopijavimas su pele, ir komandomis kut kopy paste.
Niekaip nejo suprasti kas tai yra klipbordas, nes dosiniuose
redaktoriuos tas veikia truputi kitaip.
	:-)

	N. M.