Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: Nerijus
Data: 2009-11-16 10:32:36
locked wrote:

> "Sigun" <a@xxx.lt> wrote in message

> speju kad kaltas tas jau pradedantis uz*ist multiplatformiskumas, kai iniko
> kiekviena softa daryti kad veiktu visur kur imanoma. tada tai jau
> efektyvumo
> ir grakstaus skraidymo net nesitikek. vos ne mygtuko paspaudima kadrais
> piesia. gerai kad dar ne visas softas daromas ant sudu gumulo vadinamo
> java....

	Shiaip tai java yr gerai. Nereikia po to windauzo vogti vien del to,
kad programke palaiko tik viena vienintele OS, ir ta pachia mokama. :-(

	IMHO jau geriau tegu veikia lechiau, bet bent jau duoda pasirinkima.

	N. M.

	P. S. Visokie IBM ir Oracle jau turbut koks 10 metu viska ant java raso
ir kolkas da nenumire. Nes kitaip multiplatformishkumas kainuotu LABAI
brangiai.