Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: mantas
Data: 2009-11-11 14:14:16
As tai zaviuosi linux'o programom del ju paprastumo, kitaip sakant jos
skirtos atlikt butent kazkoki darba ir tai daro. Man geriausias pavyzdys
yra disku irasymo programa K3b, ja palyginus su Nero net juokinga daros,
kai naujausia Nero uzima ~600mb su visais savo stabdanciais dvd
playeriais ir image'u vieweriais, nevisada sugeba be klaidu irasyti
paprasta iso faila.. K3b lengva ir funkcionali programa, kuri
paprasciausiai atlieka jai skirta darba :)

ir cia tik vienas pavyzdys is mano naudojamu programu, kurios mane zavi
savo funkcionalumu ir paprastumu.