Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: padugne
Data: 2009-11-30 10:15:13
On Mon, 30 Nov 2009 09:23:09 +0200, azartas wrote:

> Aš dar atkreipčiau dėmesį į tokį niuansą, kad OS nėra savitikslis
> dalykas, jis yra tik darbo priemonė ir jei ji yra nepatogi ir reikalauja
> daugiau priežiūros/laiko sąnaudų nei pats darbas, tai toks OS'as negali
> būti populiarus.

Su populiarumu tai neturi nieko bendro, nes vartotojai naudoja tai ka
jiem parduoda. O pardavejai pardavineja tai kas jiem labiau apsimoka. O
cia jau ateina mazaminkscio kostiumuotu berniuku eile is serijos "jei
parduosi bent viena linuxa gausi lupt, o jei nei vieno - meduoli".

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?