Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: Tomas
Data: 2009-11-27 09:19:50

"padugne" <padugne@home.lan> parašė naujienų
news:hemrqj$dkk$1@trimpas.omnitel.net...

> As pvz ne sysadminas, bet fortkiu tikrai nepavadinsi "zmonems" parasyta
> OS. Greiciau jau fortkiu narkomanams.

Na windowsai nuo Win2k laikų pasidarė visai naudojama OS, bent jau desktope.
Pvz. mano darbiniame konpe XP be parkių sukasi jau ketvirtus metus, be jokių
perinstaliavimų ir pan.

O linuxas per tą laiką tik taukais apaugo. Kažkada eksperimento tvarką
įsimečiau debianą. Dieve mano, krovėsi 2k. lėčiau nei windowsai. Milijonas
visokių bereikalingų servisų ir pan ...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4640 (20091126) __________

http://www.eset.com