Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: bullka
Data: 2009-11-30 11:10:15
Tiesos yra, kad MS daro spaudimą. Ir džiugu, kad gamintojai (surinkėjai ta
prasme) vienas po kito pradeda siūlyti PC su alternatyvom (Linux).

Aš šiaip galiu naudoti tą Linux'ą - no problem. Kompetencijos pakanka forumų
perskaitymui ir rankiniu būdu kažko pakoregavimui. Bet ar užteks laiko
kiekvieną kartą analizuotis krūvas forumus, kai keičiantis distribucijos
versijai krūva softo nebeveikia - na tai ne man.