Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: Nerijus
Data: 2009-11-30 15:47:20
bullka wrote:
> Kaip manai, kiek tokių faktų gamtoje egzistuoja, kai nustoja veikti
> Windows aplikacija pasikeičiant Windows versijai?
>
> Ir kiek tokių faktų egzistuoja, kai tas pats įvyksta keičiantis Linux
> versijai?
>
> "Nerijus" <nerijus_@_vil_ktu.l_t> wrote in message

	Nezinau kiek egzistuoja gamtoje, bet tai pagrindine priezhastis del
kurios nenaudoju nauju wimdauzu. Nes teko labai daug softo "atnaujinti"
tai yra pavogti naujesnes, lechiau veikianchias, deshimtis kartu daugiau
vietos diske ryjanchias alternatyvias versijas. O ir ne visam softui
alternatyvos yra.

	N. M.