Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: Levas
Data: 2009-11-27 20:41:57
kokie dar blin servisai. Pabandyk tu man istrinti faila C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroPDF.dll
(siaip ten yra keli variantai tu failu) .... NEAKTYVIAME, D diske kuri atnese draugas naujai pornografiniu filmu partijai uzkrauti....

O dar mano filmu diske E atsirado direktorija random skaiciu virtine/i386/ (ir amd64)/ filterpipelineprintproc.dll ir dar kruva panasiu. Jie irgi neissitrina, nors skaiciu virtines direktorija gali pervardinti kaip nori. Sita geri sukele windows updeitas.

O dar, kopijavau duomenys is svetimo disko ir atsirado failas "ShowFolder[1]." jis irgi neisitrina :)

--
Bye, Levas