Tema: Re: media player rekomendacijos
Autorius: pracyvnas
Data: 2016-10-17 13:29:26
Na as ir turrjau minty "kompa", nes  mano "servakas" yra 24/7
 besisukantis kompas igrustas i spinta :) beja, tik nusipirkes ps4
 irgi turejau minty ziureti su juo tiesiai is sarinamo diro, bet
 uzsiposau su ubuntu sharais, tada pasiskaiciau apie plexa,
 pasileidau kompe plex serveri, ps4 instalinau klienta ir uolia.
 Tiesa, tu paveiksliuku ir imdb nereikia, kol ju nepabandai :)
 veliau pasidaro labai patogu, kai turi pradetas ziuret keliu
 serialu skirtingas serijas ir isijungus programa iskart matai,
 kas pradeta, kurioj minutej, gali rezumint, gali skipint ir t.t.
 zodziu padaro elementaria tvarka bibliotekoj, kuri man netgi
 labai patinka, skirtingai nuo kodi rusiavimu, nekalbant apie
 plika DLNA, kuriuo dabar naudojuosi savo senuke PS50C550, nes ps4
 pardaviau.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/