Tema: Re: media player rekomendacijos
Autorius: Rimas
Data: 2016-10-14 09:11:14
On 2016.10.14 09:03, news wrote:
> Man irgi tiems androidiniams daiktams kazkokia alergija. Valdymas
>   nepatogus. Viska riboja pluginai. Kurie kaip patirtis rodo
>   palaikomi kol entuziazmo yra ir strige ties verija
>   0.1.
> Pats imsiu turbut beelink su win10. Dabar naudoju didziule pc deze
>   tam reikalui ir yra noras susimazinti. Tai android pries win man
>   zingsnis atgal butu.

Net įdomu - kokių pluginų prireikią buvo? Prie ko tas pc šiuo metu
prijungtas?
Pas mane poreikiai minimalūs - iptv 95% viso laiko, paskui hdserials,
filmai iš nas'o retkarčiais, na youtubas vaikams.
Niekad nebuvo taip, kad nerodytų ar nebūtų garso. Vėlgi dėl garso - tai
tik tv prijungtas.
Gal bėdos su kokiom audio sistemom?