Tema: Re: media player rekomendacijos
Autorius: Diamondas
Data: 2016-10-13 13:25:26
Dar tokios minties salutinis poveikis - decodindamas video cpu gerai kais,
gali atsirasti gliukai, o gal net ir kvapelis papildomas :) Aisku gal
isardzius ir koki radiatoriu uzmovus issiprestu ausinimas, lieka maitinimas
:) Gal ji su kokiu OTG kabeliu ir USB sakotuvu pavyktu issisukt :)

P.S. Neturetum xtreamerio ir noretum ziureti video (be 4K ir 3D) pasiulyciau
savo WD TV (ne live) vistiek be darbo guli :)