Tema: Re: media player rekomendacijos
Autorius: MumZer
Data: 2016-10-13 13:47:47
Tai tik kaitimas gal.
Nes jau radau, kad yra Slimport Adapteris, kur paduoda maitinimą - problemos
nėr, tik kaina apie 15€
Plius klaviatūra bevielė vietoj pultelio - ir jau gaunasi kaina arti atskiro
boxo :)

xtreameris iš esmės tinka, bet jau pradeda h265 turinys atsirasti (serialai
pvz), tai jis juose tik garsą duoda
todėl ir yra mintis keist, nes "žaisti" is TV per hdmi tingisi (nors viskas
pajungta ir puikiai veikia :))

"Diamondas"  wrote in message news:ntnnem$4iu$1@trimpas.omnitel.net...

Dar tokios minties salutinis poveikis - decodindamas video cpu gerai kais,
gali atsirasti gliukai, o gal net ir kvapelis papildomas :) Aisku gal
isardzius ir koki radiatoriu uzmovus issiprestu ausinimas, lieka maitinimas
:) Gal ji su kokiu OTG kabeliu ir USB sakotuvu pavyktu issisukt :)

P.S. Neturetum xtreamerio ir noretum ziureti video (be 4K ir 3D) pasiulyciau
savo WD TV (ne live) vistiek be darbo guli :)