Tema: Re: media player rekomendacijos
Autorius: news
Data: 2016-10-14 09:03:09
Man irgi tiems androidiniams daiktams kazkokia alergija. Valdymas
 nepatogus. Viska riboja pluginai. Kurie kaip patirtis rodo
 palaikomi kol entuziazmo yra ir strige ties verija
 0.1.
Pats imsiu turbut beelink su win10. Dabar naudoju didziule pc deze
 tam reikalui ir yra noras susimazinti. Tai android pries win man
 zingsnis atgal butu.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/