Tema: Re: media player rekomendacijos
Autorius: pracyvnas
Data: 2016-10-14 23:34:06
Tolkas tas, kad as parsiusta filma/seriala galiu ziuret namie,
 darbe kaime, sode, papludimy. Patogus valdymas, native garsas i
 resiveri etc. Nesuvokiu tos atskiros media plejerio dezes prie
 teliko butinybes, nebent ji turi galimybe transliuoti is tinklo o
 telikas ne smartas. Pistis su kodi cia isvis akmens amzius,
 atsizaidziau dar raspbery pi1 laikais. Zodziu asmeniskai man plex
 interfeisas, veikimas ir patogumas duotuoju momentu yra nr1.
 Taip, sudelioja nuotraukytes, taip sudeda filmo aprasymus,
 sudelioja i ziuretus, ziurimus, ziuresimus. Visa tai ir yra, kas
 teikia dziaugsma. Ir be jokio kosminio konfiginimo kaip kad pvz
 kodi.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/