Tema: Re: media player rekomendacijos
Autorius: Rimas
Data: 2016-10-13 14:38:44
On 2016.10.13 13:55, Diamondas wrote:
> Ir atviras klausimas lieka kaip senas nexus 4 susitvarkys su 4K, h265.
>
> Ten tam linke kur dejau daug visokiu review ivariu pigesniu/brangesniu
> modeliu, skaiciau kelis kai buvo panasi mintis kilus, bet kol dar dziugina
> esamas plejeris (kitas, ne WD TV) tai uzmeciau si reikala iki kol pribres
> poreikis :)

Perspjaus tie kinietiški tv boxai tą nexus'ą seną visom prasmėm.
Ne karvę kainuoja gi - 30-40eur. Iš savo patirties - visai nebūtina
pirkt 16GB versiją, per akis 8GB, ram'o 2GB man atrodo nepamaišys.

Ir tie visi "standartiniai" seni playeriai gali slėptis po lapais. Na
nebent ten žiūrit iš linkomanijos BluRay 3D iso ir pan. (kad rodytų
viską struktūra ir pan).
Bet jei naudot kaip šiuolaikišką plejerį: Online movies, youtube, iptv,
failiukai iš LAN (kompai ar nas'as), tai nėr čia ką galvot.

Aišku jei bandysit integruot į 5.1 ar 7.1 audio sistemas ir pan - tai
čia jau reikia pasiskaityt kaip ir kas.