Tema: Re: media player rekomendacijos
Autorius: Diamondas
Data: 2016-10-13 13:55:43
Ir atviras klausimas lieka kaip senas nexus 4 susitvarkys su 4K, h265.

Ten tam linke kur dejau daug visokiu review ivariu pigesniu/brangesniu
modeliu, skaiciau kelis kai buvo panasi mintis kilus, bet kol dar dziugina
esamas plejeris (kitas, ne WD TV) tai uzmeciau si reikala iki kol pribres
poreikis :)