Tema: Re: media player rekomendacijos
Autorius: Night
Data: 2016-10-13 19:57:37
Bandžiau visokių. Ir brandinių dėžučiu, ir turiu androidinį kažkokį mažiuką
(beje, gal kam reikia - perleisiu už kokius 24 su maitinimu, laidais ir mini
klava). Bet labiausiai pasiteisinęs yra HTPC su win 7, kuris namie po teliku
stovi jau gal metai 3, jame sukasi Kodi. Kodi man rodo viską, ir iš tinklo,
ir youtube, ir tv3play. Ir BD rip'us. Ir visokius audio formatus moka
tiesiai atiduoti resyveriui. O jei jau bėda su kokiu failu, kas yra nutikę
gal 2 kartus, tai išjungi nafig ir paleidi VLC ar koki kitą windowsini
playeri.

A la veikiančių daiktų yra daug, bet man nieko nėra baisiau, kai atsisėdi
prie TV pasiruošęs žiūrėti filmą, ir prasideda šokiai su būgnais, vietoj to
kad filmas pasileistų porą distancinio mygtukų paspaudimų.