Tema: Re: media player rekomendacijos
Autorius: pracyvnas
Data: 2016-10-14 22:44:29
Mumzerio poreikiam pilnai uztenka Plex, todel ar klausiu, ar
 smartas. Susimeti appsa i telika, servaka i kompa ir uolia.
 Turejau kruva visokiu "plejeriu", dabar jau metus sedziu ant plex
 (servakas sukasi nas'e, klientas PS4), nieko patogesnio nesu
 turejes, viskas valdoma teliko pultu, nes ps4 palaiko hdmi-cec.
 Telikas smarto neturi, bet turi dlna, dabar ps4 parduotas, tai ta
 pati kontenta ziurau per teliko dlna, servakas tas pats plex.
 Telikas senis samsung PS50C550. Beja, plexo klienta turiu ir
 telefe, tabletej, visa kontenta matau budamas betkur, nebutina
 but prisijungus prie vidinio namu tinklo. Zodziu atradau,
 pameginau ir maloniai nustebau. Daugiau www.plex.tv

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/