Tema: Re:media player rekomendacijos
Autorius: news
Data: 2016-10-13 08:28:42
MumZer <zz@mumumba.zerg> Wrote in message:
> K? ir kur ?iuo metu reikt? ie?kot?
>
> Poreikiai:
> H265
> miracast/chromecast ar kita galimyb? tiek pilnam screen mirroringui,
> tiek tarkim "komandoms paleist youtube filmuk?" i? telefono
> galimyb? sinchronizuoti kreivus titrus pulteliu (+/-), ?ita fy?ia
> netik?tai praver?ia ant xtreamerio
> 3D/4K kol kas neturiu kur rodyt, tai ne kriti?ka
> mok?jimas groti i? tinkle paprastuoju b?du pa?arin? katalog?, bet joki?
> ten media ?oki? su b?gnais (tikiuosi n?ra toki?, kurie nemok?t?)
> [...]

Pats sia savaite bandausi raspberri pi3 su kodi. Nu nzn man tokia
 platforma kazko nelimpa. Techniskai ir kainos prasme viskas labai
 grazu. Bet patogumo prasme man tragedija lyginant su standartine
 win deze. Jei visa video medziaga laikoma lokaliai tai ok. Bet
 jei norisi ziureti iskart/online tai nekazka. Veikia, bet labai
 daug clikinti reikia kad pasiekti ta rezultata. Dar pazaisiu bet
 rezultate turbut linksiu prie kazko panasau i nuc.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/