Tema: Re: media player rekomendacijos
Autorius: pracyvnas
Data: 2016-10-17 11:02:31
Tam, kad daug sebu ir matytu serialu toli lenkia visus naujus,
 kjrie neverti perziuru. Tad pats ir su filmais. Tiesa, jeigu tu
 ziuri tik tam, kad paziuret ir po 10 minuciu nepameni, tai taip -
 kaupti neverta. As turiu serialu, kuriuo periodiskai perziuriu,
 kas metus ar kas du, nes jie yra tiesiog zasebys. Iksfailai,
 sopranai, lostas, draugai, cia tik keli is tu, kuriuos dar kart
 mielai paziureciau. Tas pats ir su filmais. Geriau antra karta
 paziureti kazka osm, negu beleka is siuo metu rodomu
 kinoteatruose. O nachuja zmones muzika kaupia? Gi per radija
 kasdien kazka naujo isgirsi, kam sena slamsta kaupt?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/