Tema: Re: media player rekomendacijos
Autorius: rrr321
Data: 2016-10-14 10:13:26
technologijose dabar reklamuoja kazkoki kitaica VOYO V2 uz 105 eurus su
WIN10, 2GB ramo, 64GB SSD, Intel Baytrail T Z3735 Quad-Core procu.
Nu ten dar batarke yra, bet nafig ji ten reikalinga jei jungiama prie
teliko, kur ir taip rozetes salia.

http://www.technologijos.lt/r/rinka/naujienos/S-57579/straipsnis/Kinijos-turgelio-stebuklai-ieskantiems-2-in-1-transformeriu-TV-priedeliu-ar-NUC-kompiuteriu-kvieciame-i-VOYO-produkcijos-ispardavima-su-nuolaidomis-iki-70?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+technologijos-be-spaudos-pranesimu+%28www.technologijos.lt+-+Publikacijos+be+spaudos+prane%C5%A1im%C5%B3%29

http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_203674.html?wid=3&lkid=10126607