Tema: Re: media player rekomendacijos
Autorius: MumZer
Data: 2016-10-14 13:25:01
O kaip valdymas su win10?

nes aš kodėl naudoju xtreameri:

spaudi power, per meniu nueini iki filmo ir paleidi, viskas su pulteliu

per hdmi nuo kompo - ijungti kompe antra monika, paleisti, nueiti iki
teliko ir butinai salia laikyt beviele klava ir pele, jei noresi pauze
paspaust..

tai win10 media plejeris tokiu atveju bus tas pats tik kad antras kompas
ir sokiai su bugnais..