Tema: Re: Ne patys brangiausi flagman'ai?
Autorius: albinas
Data: 2017-08-28 10:22:47
Ka turi galvoj aosp? Pats buldini binary is open source?
Galvoju kuo pakeisti paaenusi cyanongenmod, bet ziuriu dabar
 visiska sikna su romais, nebera solidaus atviro romo kai padvese
 cyanongenmod. Lineageos nepateikia stabiliu releasu ir panasu kad
 niekada nepateiks.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/