Tema: Re: Ne patys brangiausi flagman'ai?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-08-24 10:41:17
IMHO tokia kaina uz mobilu pateisinama tik gyvenant tokaime sociue, kur tai
statuso pozymis. Nes price/performance ko tai nepanasu, kad trauktu at
tokios kainos.

On 2017-08-24 10:22, none wrote:
> Po pristatymo „Telia“ pranešė, kad pradeda išankstinę prekybą užsakymams
> internetu šiuo modeliu, o planšetofono kaina - 1009 Eur. Pirmieji pirkėjai
> savo rankose juos turės rugsėjo 15 dieną.
> Bet Telios puslapį buvau atsidaręs, niekur nemačiau
> Tik 100€ brangiau už S8+ :)

UK kainos (jeigu tas puslapis nemeluoja):
http://www.express.co.uk/life-style/science-technology/844962/Samsung-Galaxy-Note-8-Release-Date-UK-Price-Pre-Order

"The Galaxy Note 8 will be sold SIM-free for £869"

Eurais turbūt kažkas ~950€. Brangiau už brangų iphone :D